Szanowni Klienci,

W związku z wprowadzeniem w Naszym kraju stanu epidemicznego związanego z COVID-19 „Koronawirus” pragniemy poinformować:

  • nasza firma pracuje normalnie – SKLEP I SERWIS jest CZYNNY w normalnych godzinach pracy
  • większość usług staramy się wykonywać dla Państwa zdalnie
  • w nagłych wypadkach również wyjeżdżamy do klientów
  • nasi pracownicy zachowują szczególne środki ostrożności podczas Państwa obsługi

Wszystkim Naszym klientom życzymy dużo zdrowia!

Zespół DATAPOINT.

banner
banner

Nasza oferta, czyli cztery filary profesjonalnego outsourcingu IT

eye czytano 46 razy

Outsourcing IT to nie tylko zabezpieczanie danych i administracja serwerami. Kompleksowa oferta usług IT wymaga uzupełnienia o dwa kolejne, bardzo istotne elementy: doradztwo techniczne wsparte serwisem sprzętowym oraz katalog specjalistycznego oprogramowania i dedykowanych rozwiązań informatycznych. Bazująca na tych czterech filarach oferta Data Point gwarantuje stałe i skuteczne wsparanie firmowej infrastruktury IT oraz natychmiastową pomoc w awarii.

Obsługa Informatyczna uzupełniona serwisem sprzętowym

Komputery to podstawa naszej pracy. Często jednak zdarza się, że doświadczamy ich awarii, usterek, problemów. Bywają wolne, zawieszają się, doprowadzając nas wręcz do szewskiej pasji. Zwłaszcza wtedy, kiedy potrzebujemy zrobić coś szybko, a klient czeka! Palący problem z komputerem to strata Twojego czasu i pieniędzy. Koszty rosną, a więc trzeba reagować szybko.

Obsługa Informatyczna uzupełniona serwisem sprzętowym

  • Serwis sprzętowy komputerów
  • Naprawy BGA (posiadamy na miejscu maszynę marki RENEX) i rebaling
  • Czyszczenie mechaniczne i czyszczenie dysków z plików tymczasowych, które spowalniają pracę
  • Naprawy lub wymiana wadliwych podzespołów i części komputera
  • Przeinstalowanie systemu lub oprogramowania w razie konieczności
  • Usuwanie wirusów, spyware, adware, trojanów oraz niechcianych programów

Jeden backup, to nie backup.