Szanowni Klienci,

W związku z wprowadzeniem w Naszym kraju stanu epidemicznego związanego z COVID-19 „Koronawirus” pragniemy poinformować:

  • nasza firma pracuje normalnie – SKLEP I SERWIS jest CZYNNY w normalnych godzinach pracy
  • większość usług staramy się wykonywać dla Państwa zdalnie
  • w nagłych wypadkach również wyjeżdżamy do klientów
  • nasi pracownicy zachowują szczególne środki ostrożności podczas Państwa obsługi

Wszystkim Naszym klientom życzymy dużo zdrowia!

Zespół DATAPOINT.

banner
banner

Nasza oferta, czyli cztery filary profesjonalnego outsourcingu IT

eye czytano 165 razy

Outsourcing IT to nie tylko zabezpieczanie danych i administracja serwerami. Kompleksowa oferta usług IT wymaga uzupełnienia o dwa kolejne, bardzo istotne elementy: doradztwo techniczne wsparte serwisem sprzętowym oraz katalog specjalistycznego oprogramowania i dedykowanych rozwiązań informatycznych. Bazująca na tych czterech filarach oferta Data Point gwarantuje stałe i skuteczne wsparanie firmowej infrastruktury IT oraz natychmiastową pomoc w awarii.

Audyt informatyczny

Proces zbierania i oceniania dowodów w celu określenia czy system informatyczny i związane z nim zasoby właściwie chronią majątek, utrzymują integralność danych i dostarczają odpowiednich i rzetelnych informacji, osiągają efektywnie cele organizacji, oszczędnie wykorzystują zasoby i stosują mechanizmy kontroli wewnętrznej, tak aby dostarczyć rozsądnego zapewnienia, że osiągane są cele operacyjne i kontrolne, oraz że chroni się przed niepożądanymi zdarzeniami lub są one na czas wykrywane a ich skutki na czas korygowane.

Audyt informatyczny

Konsultacje merytoryczne rozwiązań IT

Świadczymy usługi konsultacji i wsparcia dla osób podejmujących decyzje biznesowe z zakresu IT, jak i również dla specjalistów IT. Doradzamy przy podejmowaniu decyzji związanych z przyjmowaniem rozwiązań z zakresu IT oraz udzielamy konsultacji merytorycznych jako niezależny ekspert, przy prowadzeniu projektów informatycznych. Analizę sytuacji bieżącej. Doradztwo w zakresie najlepszych praktyk. Konsultacje z zakresu doboru najbardziej optymalnych rozwiązań.

Konsultacje merytoryczne rozwiązań IT

Obsługa Informatyczna uzupełniona serwisem sprzętowym

Komputery to podstawa naszej pracy. Często jednak zdarza się, że doświadczamy ich awarii, usterek, problemów. Bywają wolne, zawieszają się, doprowadzając nas wręcz do szewskiej pasji. Zwłaszcza wtedy, kiedy potrzebujemy zrobić coś szybko, a klient czeka! Palący problem z komputerem to strata Twojego czasu i pieniędzy. Koszty rosną, a więc trzeba reagować szybko.

Obsługa Informatyczna uzupełniona serwisem sprzętowym

Opieka serwisowa 24h

Opieką i wsparciem firm oraz przedsiębiorstw w zakresie IT zajmujemy się już od 1997 roku. Decydując się na współpracę z DataPoint, zaopiekują się Tobą profesjonaliści i fachowcy, którzy mają ogromne doświadczenie i tysiące godzin pracy za sobą. Pracujemy 24 godziny na dobę. Kiedy Twój biznes działa i funkcjonuje, my również jesteśmy na nogach. Zwłaszcza, kiedy coś się dzieje i trzeba szybko reagować.

Opieka serwisowa 24h

Jeden backup, to nie backup.